- პროექტის სახელწოდება: მწერები
- პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით:ა)გაეცნონ მწერებს;ბ)გაარჩიონ სასარგებლო და მავნე მწერები.
- პროექტის აქტუალობა:მწერები სასარგებლოა, ნუ დახოცავთ მათ. პროექტის მიზნები:გავაცნო მწერები მათი დაცვა და სარგებლობა.
- მონაწილეთა ასაკი:7-8წელი
- ვადები/ხანგრძლივობა:1თვე
- მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტში,წაიკითხავენ ენციკლოპედიებს,გაიმდიდრებენ ცოდნას ისტი-ს გამოყენებით.გაეცნობიან სასარგებლო მწერებს და არ დახოცავენ მათ.
- პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ენციკლოპედია,ინტერნეტი,სკოლის ბიოლოოგიის პედაგოგის რჩევები.
- პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):ა)დავალებას გავანაწილებ ჯგუფებში:1.ჯგ.მოიძიონ სასარგებლო მწერების შესახებ.ინტერნეტში.2)2ჯგ.მოიძიონ ინფორმაცია მავნე მწერების შესახებ ენციკლიპედიაში,3)ჯგ.მოიძიონ ინფორმაცია მწერების შესახებ ბიოლოგიის პედაგოგთან. მივუთითებ როგორ უნდა გააფორმონ,პროექტის წარდგენის ვადას შევახსენებ,საჯიროების შემთხვევაში დახმარებისათვის მიმართონ მშობლებს.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-kN4wScQjzh9wnJrtGvvwl2GBJLgy2UNn4Hol0aIg3twhLCkJacLRGfuEwzipEqIW_I4V052Hd1i8ksXDRxyr5f72yAh1ZBZV2BlJA49QJRTYwxuMr-RHueLnbiTlb4_cXj_19I2j0kI/s1600/cae28a5a80a0d38bd1d4e19e00b71439.gif)
- საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ბუნ.IV.1.მოსწავლეს შეუძლია ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის აღწერა. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:· აკვირდება ორგანიზმებს სასიცოცხლო ციკლს სხვადასხვა სტადიაზე, შედეგებს წარმოადგენს ნახატების ან ჩანაწერების სახით. სვამს კითხვებს (მაგ., როგორ იცვლება თესლიდან აღმოცენებული მცენარე, როგორ იცვლება თავკომბალა?) და პოულობს პასუხებს;· პოულობს მსგავსება-განსხვავებას სხვადასხვა ორგანიზმის სასიცოცხლო ციკლის სტადიებს შორის;· საუბრობს სასიცოცხლო ციკლის შეგუებით მნიშვნელობაზე;·
- პროექტის ხელმძღვანელი 9მასწავლებელი):მზევინარ პაპიაშვილი
- ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
- პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment